2015. március 29., vasárnap

nyers szín organikus kézimunka fonal 465 gr - Jelenlegi ára: 1 195 Ft

Nyers színű, szürkének látszik, de kicsit drappos, sodrott kézimunka fonal. Dk, kb 350M/100 gr. 3-4-es tű. Kevésbé kötéshez, inkább horgoláshoz, vagy valamilyen csomózási technikához ajánlanám. pl. makramé.
Az összetételét nem tudom, mert kivágták a címkét, de tapasztalataim alapján pamut len kevertnek gondolom.
(18)
A színét a kép nem biztos, hogy pontosan visszadja, nagyban függ a monitorbeállításoktól.
A postaköltség mindig az aktuális súlytól függ, aki többet vásárol tőlem, természetesen együtt küldöm, 10 000 Ft vásárlás fölött a postaköltséget én állom.
Egész pulóvert bontottam le, majd kitekertem motringba, kimostam, megszárítottam.



Jelenlegi ára: 1 195 Ft

Az aukció vége: 2015-04-19 08:36
. nyers szín organikus kézimunka fonal 465 gr - Jelenlegi ára: 1 195 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése